lauantai 24. tammikuuta 2015

Ensimmäinen blogitekstini!

Heippa!


Oon Säde, 16-vuotias lukiolainen Ylöjärveltä. Päätin vihdoin alottaa tän vaihtariblogin pitämisen, jota oon jo suunnitellut vähän aikaa. Oon siis lähdössä vuosivaihtoon syksyllä 2015 Rotareiden kautta. En oo vielä saanut tietää minne päin maailmaa sitä ollaankaa lähössä, mutta tän blogin avulla uskon, että mun on helpompi kertoo kaikille tutuille mun kuulumisia, ilman että kerron jokaiselle kaiken erikseen. Ja tietysti kaikki uudetkin lukijat on tervetulleita seuraamaan mun elämää! Oon ajatellu lisäillä tänne mahdollisimman paljon kuvia, jotta teijänkin ois mukavampi lukee tätä ja saan ehkä näin kerrottua teille enemmän mun elämästä. Samalla tää blogikin tulis olemaan vähän värikkäämpi ja mielenkiintosempi.









2014



Mua tottakai saa sit tulla seuraileen muuallaki somessa ja mut löytää instagramista ja snapchatista nimellä saedek :)



~ Säde



Ei kommentteja: