torstai 23. huhtikuuta 2015

Ensimmäinen host perhe

Heei!

Lauantaina suuntasin Lahteen Rotarykoulutukseen, jossa oli siis kaikki suomesta lähtevät Rotarien vaihtarit. Koulutus kesti suunnilleen 7 tuntia ja sain tosipaljon tietoo vakuutuksista sun muista. Siel tilaisuudessa käytiin läpi ihan kaikki asiat vaihdosta ja siellä oli entisiä Rotaryn vaihtareita, jotka kerto niiden vaihtarivuodesta ja omista kokemuksistaa, anto hyviä neuvoja ja vinkkejä tulevaa varten:) Lahdessa myytiin koulutuksen yhteydessä Rotaryn vaatteita ja mukaan lähtikin sitte Rotaryn huppari ja t-paita. 


hupparin ja t-paidan logot


Keskiviikkona meillä oli koulussa lukiosählyturnaus ja pronssi- ja kultapelit pelattiin koko koulun eessä. Oli sairaan mukava päivä ja voittaja-joukkue eli 13B pääsee edustaan meijän koulun lukioo Valon mestaruusotteluun samassa talossa opiskelevia amiksia vastaa.  (Kyllä, lukio jyrää) 

Mirankans peleille :D

Pari dominoijaa.. ;)



Keskiviikkona vilkasin sähköpostiaki ja olin saanu mun ekalta host perheeltä viestiä! Cipolletti on mun tuleva kotikaupungi Argentiinassa. Mun ekassa host perheessä on 5 ihmistä, äiti, isä ja 3 tyttöö. Vanhin niistä tytöistä lähtee USA:aan vaihtoo, joten en pääse tutustuun siihen. Mulla tulee siis oleen ensimmäistä kertaa elämässä 2 pikkusiskoa, jotka on 10- ja 8-vuotiaita. Aika hauska mennä "tyttöperheeseen", ku tottunu elään poikaperheessä, odotan innolla! Mulla tulee myös oleen aika eläinrakasperhe, koska niillä on koira, 3 kissaa, pupu, 2 kalaa ja kilpikonna. Tää perhe kerto, että saan oman huoneen ja se on tosi hyvä juttu, koska sit pääsee välillä rauhottuun ja saa omaa aikaa miettiä asioita. Tää eka perhe vaikutti tosi kiinnostuneelta musta ja semmoselta huolehtivalta perheeltä. Ootan tosipaljon että pääsen tutustuun näihin ihmisiin, vaikka pikkuhiljaa alkaa jännittään koko matka mitä lähempänä lähtö häämöttää :) 

Tulevan kotikaupungin sijainti


Tähän loppuun saatte muutaman kuvan mun menneestä viikosta!




A+B hepatiitin 2-osa





¡Hasta luego! ~ Säde



Ei kommentteja: