perjantai 21. elokuuta 2015

Hola Argentina!

Tästä tää alkaa..

Nyt on koittanu se hetki kun on aika sulkee kotiovi viimesen kerran pitkään aikaan ja matkata Helsingin lentokenttää kohti. Vilkasen vielä kerran omaa huonetta, keittiöö, olkkaria ja pihaa. Tuntuu haikeelta lähtee, niin paljon hyviä muistoja tulvii mieleen. Viimesetki kyyneleet kotona tulee vuodatettua ja hyvästelen omia perheenjäseniä. Vili-koira kattoo pienillä silmillään mua ja nuolasee vikan kerran. On aika nousta auton kyytiin matkalaukkujen kanssa suomenlippu laukussa ja vaihtotakki päällä. Heippa koti!❤️

Mulla alkaa ekan kerran jännittää ihan kunnolla, mietin millasta elämä tulee oleen uudessa maassa, perheessä, koulussa.. Vaikka oonki haikein ja vähä surullisella mielellä, oon kuitenkin onnellinen mun uudesta alusta meren toisella puolen vuoristojen kupeessa. Oon vihdoin päässy toteuttaan mun lapsuuden unelmaa vaihtovuodesta ja on aika selvitä omillaan, nähdä maailmaa ja tutustua uusiin asioihin. On vaikee kuvitella että oon lähössä, mutta nyt se tapahtuu oikeesti. Tätä mä oon odottanu jo vaikka kuinka kauan. Tervetuloa uudet seikkailut ja uus koti Argentiinassa! 



Teille kaikille läheisille haluun vielä sanoo, että oon onnellinen ku mulla on teijät. Te kaikki ootte tehny mun elämästä elämisen arvosta ja teidän takia mun on jollain tapaa jopa helpompi lähtee, koska tiiän että edes joku odottaa mua takas. Vaikka tiiän että ikävä tulee oleen hirveen iso, nii sitä ihanampi ja kivempi on taas nähdä teitä vuoden päästä! Ollaanha yhteyksissä ja muistakaa nauttia elämästä! Kiitos kaikille tuesta, kannustuksista ja onnentoivotuksista! Ne merkkaa mulle ihan sairaan paljon ja ne tulee oleen aina mielessä. On raskasta sanoo näkemiin kaikille teille ihanille ihmisille! Kiitos kaikesta❤️ see you soon! 

Kohta mun on aika lentää Amsterdamiin sieltä Buenos Airesiin ja lopuks Neuqueniin, josta autolla sit kotikaupunki Cipollettiin!✈️ Heippa! 


Besos!😘 ~ Säde

Ei kommentteja: