torstai 4. helmikuuta 2016

Perheen vaihto /Monte Hermoso

Moikka!

Elikkä, vaihdoin perhettä tässä muutama viikko sitten ja tosi hyvin on sujunu kaikki!
(Ja jos joku ihmettelee miks vaihdoin perhettä nii tää kuuluu rotarin sääntöihin et asutaan 2-4 perheessä vaihtovuoden aikana)

Ennen perheen vaihtoa mua oikeesti jollain tavalla jännitti ja ehkä vähän pelotti et millasta elämä tulee oleen eri perheen kanssa. Just kun oli kunnolla sopeutunu ensimmäiseen perheeseen.

Ja oikeesti oli vaikeeta alkaa pakkaan tavaroita kasaan ja tajuta et hei mä oikeesti vaihdan perhettä ja en nääkkään tätä toista perhettä joka päivä. Ja tuntu myös pahalta sanoo heippa hetkeks, vaikka se täytykin tehä. Mun tapauksessa siis todennäkösesti palaan ensimmäiseen perheeseen vikaks kuukaudeks :)

En ees tiiä miten mulla on kasaantunu tätä tavaraa nii paljon näiden 5kuukauden aikana mitä oon täällä ollu. Just ja just sain kaikki tavarat matkalaukkuihin pakauttua .. (lukuunottamatta kouluvaatteita ja tavaroita jotka haen sitku koulu alkaa). Tässä tuskailenki sitte että miten paljon sitä tavaraa on ku pitäs muuttaa takas ja loppujenlopuks palata kotisuomeen. Mutta ei ressata siitä vielä liikoja, kattoo sitte että jääkö tavarat tänne vai maksanko miljoonia ylilastista mitä täällä kertyy.

Mun uus perhe, toinen host-perheeni!
Mulla on kaksos-siskot joiden kanssa ollaan samalla luokalla koulussa ja lisäks kaks isoveljee jotka ei asu enää kotona. Ja joista toista en oo vielä nähny, koska se asuu Buenos Airesissa, mutta toinen käy päivittäin täällä kotona syömässä.
Lisäks mulla on aivan ihanat host-vanhemmat!

Tullaan ihan tosi hyvin toimeen tän perheen kanssa, jo heti ensinäkemisestä asti! Ja musta on ihana ku nää kutsuu mua niiden tytöks ja mä kutsun mun vanhempia aina äitiks ja isäks (tietty espanjaks mutta kuitenkin). Ollaan näiden muutaman viikon aikana tultu jo tosi läheisiks ja oon myös oppinu enemmän espanjaa näiden seurassa. :)

Oltiin tän uuden perheen kanssa 2 viikkoo rantalomalla Monte Hermosossa ja tultiin sunnuntaina takasin kotiin. Monte Hermoso on aika suosittu lomakohde täällä argentiinalaisten kesken ja matkaakin sinne kerty n. 7h autossa istuen. Oli ihan älyttömän siisti reissu, vaikka niitä mutkiaki löyty erään argentiinaserkun kanssa joka päätti sitten kertoa mulle kuinka rakastunut hän on muhun näiden viikkojen aikana. (Tosiaan tavattiin siis ensimmäisen kerran tuolla reissussa..)

Olis niin siisti ottaa teijät kaikki mukaan tänne kattoon maailmaa, mutta koittakaa nauttia näistä mun lomakuvista! Miss u all!



















tuo taustalla oleva loikoileva ihminen jotenkin kuvastaa tätä mun vaihtovuotta ja vuoden mittasta lomaa ;)

argentiinalainen rantapeli! Tosi simppeli mut hauska!




2 serkkujen perhettä ja mun hostperhe, näiden kans tuli vietettyä tää loma 
hostperhe <3 (veljet puuttuu mut näiden kans asun)










host-vanhemmat :)






PS. Jos on jotain mistä haluutte kuulla, kertokaa. Oon kirjottamassa blogipostausta kulttuurieroista ja asioista Argentiinast, en oo viel ihan päättäny mitä kaikkee teille tuun kertoon :)


~ Säde



Ei kommentteja: