keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Kevättä näkyvissä!

Moikka!

Mulla on taas ollut hiukan kiireistä tää lukioelämä ja nyt vihdoin saan kirjotettua tätä.

4.3 olin Tampereen tullintorilla Nuori Yrittäjyys -messuilla ja meidän luokalta siellä oli 5 yritystä. Mun, Miran ja Maaritin Häftigluur NY:kin oli esillä ja vietettiin se koulupäivä kertoen enemmän meidän tuotteista ja tutustuen muiden NY-yritysten toimintaan.

Tässä linkit Häftigluur NY:n kotisivuille, facesivuille ja instagramiin!
Häftigluur Ny kotisivut
Häftigluur NY facebook
Häftigluur NY instagram

Niin mukavaa, kun aurinko on paistanu ja lämmittäny. On tullu paljon pirteempi ja keväisempi olo. Tuntuu, että on jaksanu paljon paremmin, vaikka itelle keväässä tulee vastaan ne huonotkin puolet. Kohta alkaa taas se jokavuotinen taistelu siitepölyä vastaan. Silmiä kirvelee, nenä vuotaa, aivastuttaa ja joutuu syömään joka päivä lääkkeitä. :D no kyllä mä silti sitä kevättä ootan ja kesää vielä enemmän!





Viime viikko on mennyt ihan koulujuttujen parissa ja oon tehny uskonnon työtä vähän eteenpäin ja äidinkielessä kirjotin pitkän kirjotelman itsenäistymisestä. Uskonnosta käytiin Vapriikissa näyttelyssä, jossa kerrottiin pyhiinvaelluksista. Jäätiin Mirankanssa kierteleen Vapriikkia sen jälkeen ja lopuks päädyttiin jääkiekkomuseoon pelaileen semmosella simulaattorilla.







Viikonlopun vietin kuoroleirillä Lempiäniemen leirikeskuksessa. Omalta osalta se oli viimeinen kuoroleiri. Oon ollu Celesta-kuorossa joku 5-6 vuotta ja matkan varrelle on jääny ihan mahtavia muistoja ja oon päässy käymään kuoron kanssa Saksassa ja Espanjassakin.
Kun alotin kuoron, niin tutustuin myös Oonaan, mun parhaaseen kaveriin ja oon saanu muutenkin paljon kavereita kuorosta.
Leirillä harjoiteltiin aika paljon tulevaa Viron matkaa varten, jonne ollaan lähdössä Vappuna.
Leirillä meille pidettiin olympialaiset, sketsi-ilta ja kaikkee muuta hauskaa. Ootteks te huomannu et leireillä ei koskaan tuu nälkä?
Kaiken biljardin peluun ja harjottelujen jälkeen tästä viimeisestä kuoroleiristä jäi hyvät muistot, vaikka ääni oli vähän käheenä ja nenä tukossa. Nyt vaan ootellaan Viron matkaa ja sen jälkeen kuoro on mun osalta ohi.










Kuva vanhainkodilta, jossa esiinnyttiin kuoroleirin päätteeksi.

Eilen koululle oli tullu uhkausviestejä ja meillä oli mahollisuus lähtee koulusta, jos halusi.
Mun koulu päivä lyhenikin sitten 4 tuntia, kun mä ja Mira lähettiin ruokailun jälkeen ensin niille ja sit suunnattiin Tampereelle. Käytiin muutamassa kaupassa, mentiin jätskille ja sen jälkeen poikettiin Pyynikillä!
Aurinko paisto ihanasti ja oli hienot näkymät Näsijärvelle, siistin näköstä ja hauska päivä! Laitan tähän loppuun kuvia sieltä :)












Hyvää alkanutta viikkoa ja kevättä kaikille!
~ Säde




Ei kommentteja: