maanantai 30. maaliskuuta 2015

Koeviikko melkein takana..

 Heeei!

Viimeviikon torstaina 26.3 mulla oli piirin 1390 vaihtokoulutus. Siel aluks oli ensinäkin tietoo lisää Rotareista (mun lähettävä järjestö) ja sit käytiin läpi sääntöjä ja muita vaihdossa tapahtuvia tilaisuuksia ja asioita. Tää koulutus oli itelle tosi selventävä ja se sai kaikenlaiset ajatukset liikkeelle. Tuli paljon uutta tietoo, semmosta mitä ei välttämättä ois tullu ite ajatelleeks. Eräs tyttö, joka oli viime vuonna ite Argentiinassa kerto mulle sen omasta matkasta ja kokemuksista, millanen se vuosi oli sillä itellä ollu jne:) Sain tosi paljon hyviä vinkkejä ja kannustusta jatkoo varten. 


Huhtikuussa mulla tulee oleen vielä pakollinen Lahdessa valtakunnallinen Rotaryn vaihtokoulutus, johon tulee siis kaikki vaihto-oppilaat ja halukkaat vanhemmat. Ootan sitä tosi paljon, koska ensinäkin tutustuu muihin vaihtareihin ka tulee käytyä kaikki asiat läpi, mitä pitää alkaa tekeen ja milloi lähtöpäivät yms:) Lisäks pidetään vaihtarimiitti edellisenä iltana😍 



Mulla on nytten koeviikko ja tooosi paljon kokeita: äikkä2, kemia1, terveystieto1, fysiikka2, espanja3, uskonto2 ja matikka4. Huhhuh. 



Otan varaslähdön pääsiäislomalle ja jätän maa4 kokeen uusintaan ja suoritan tiistaina 2 koetta. Tiistaina kokeiden jälkeen lähtee lento Teneriffalle, jonne matkustan mun siskon ja pikkuveljen kans! Tulee kyllä huippu reissu!☀️ 
Saatte sitten kuvia sieltä lämpimästä auringonpaisteesta tänne kylmään ja sateiseen Suomeen ;)

Tähän loppuun viel muutama kuva menneestä viikosta! 

Mä + Mira = Appleteam



Tarun ja Helmin kanssa salaatilla Sokoksen salaattibaarissa :p






#koirakaveri 🐶


Koeviikon fiiliksiä ja väsymystä..

~ Säde

Ei kommentteja: