maanantai 9. helmikuuta 2015

Heipä hei uusi viikko!

Taas on uusi viikko vierähtänyt käyntiin ja mun kohalla tää viikko tulee olemaan vähän erilainen. Tiistaina meillä on kokeiden palautuspäivä ja tänään sain jo ruotsin kokeen. Pelottaa jo valmiiks, että kuinka paljon numerot tulee laskeen viime jakson motivaation puutteen takia..

Torstaina meijän koulussa alkaa Wanhat eli kakkosluokkalaisten vanhojen tanssit, jotka jatkuu perjantaihin asti. Koska opiskelen Yrittäjyyslinjalla, niin ollaan saatu hommaks järjestää kahvitus Wanhoihin ja meitä pyydettiin leipomaan mokkapaloja. Meijän koulu siis maksaa meidän luokalle tästä summan rahaa ja sillä rahalla ostetaan tarvikkeet ja loput saadaan pistää luokan kassaan ja päättää mihin ne käytetään. :)

Minä ja Mira koristellaan n. 500 mokkapalaa ja hommataan lautasia, lusikoita, mukeja ja servettejä tätä tapahtumaa varten. Laitan teille sitten kuvaa, millasia mokkapaloista tuli!

Viime viikonloppuna olin Helsingissä Vene Båt messuilla. Menin sinne lauantaina aamusta ja arvatkaa vaan meinasinko vahingossa mennä junalla ohi, kun nukahdin. :D Messuilla olin siis esittelemässä porukoiden perheyrityksen uutta venettä. Launtaina illalla näin muutamaa kaveria ja niiden jatkaessa matkaa palasin hotellille iskän seuraksi. Hyvistä unenlahjoista ja väsymyksesta johtuen nukahdin pian sänkyyn päästyä. Tulevana viikonloppuna oon taas menossa messuille töihin ja kerron sitten teille sieltä vähän enemmän ja laittelen kuvia! :)

Pikasesti otettu #selfie #teinipeili


Kahvitauolta, nam!😍👌

~ Säde 

Ei kommentteja: