sunnuntai 1. helmikuuta 2015

I'm going to Argentina!

"Tervehdykseni ja onnitteluni, sinä vuosivaihtoon lähtijä!" 

Argentiina kartalla
Päivitin sähköpostia ja olin saanu viestin, jonka aiheena oli Rotaryvaihtoon. Jo tota lukiessa aloin jännittään ja täriseen ja sähköpostin avattua huomasin heti tummennetun sanan Argentiina! Oon siis näillä näkymin lähdössä Argentiinaan elokuussa, jos kaikki menee hyvin ja mulle löytyy sieltä perhe! En vielä oo saanu tietää mitään muita tietoja, mutta yleensä nää maavalinnat on ollu 99% varmoja ja tosi harvinaisissa tapauksissa maata on jouduttu vaihtaan. 

Soitin heti mun muutamalle kaverille ja kerroin niille että oon lähössä Argentiinaan! Oisitte kuullu niitä reaktioita ja ku yritin kertoo porukoille et sain tiedot, nii en saanu sanottua mitään muutakun, että "Mä lähen Argentiinaan vaihtoon" ja loppu ajan vaan itkin onnesta. 

Argentiina oli vasta mun 3 vaihtoehto ja ekana mulla oli USA. Ennenkuin sain tietää maata, luulin että "pettyisin", jos en pääsis Usaan tai Australiaan, mutta nyt oon oikeesti iha innoissani eikä mua harmita yhtään, vaikken noista kumpaankaan oo lähdössä. Toivottavasti tuun näkeen Argentiinassa pingviinejä ;)

Oon nyt tosi ilonen ja oon saanu ihan hirveesti positiivisia kommentteja monilta tutuilta ja kavereilta. Oon tosi kiitollinen niistä kaikista sanoista, koska ne auttaa mua rohkaseen itseä ja mulle tulee niistä hyvä olo. Kiitos teille kaikille, jotka haluutte olla mun tukena! ❤️☺

Pakollinen snäppikuva ;)

~ Säde 


Ei kommentteja: