tiistai 13. lokakuuta 2015

D4930- vaihtariperheen tapaaminen


Heippahei ihmiset!

Viikonloppu tiivistettynä yhteen kuvaan / District 4930
Mulla oli ihan huikee viikonloppu! To-pe yö matkattii Jonahin ja Fynnin kans Trelew-nimiseen kaupunkiin ja su-ma yönä takas kotiin. Mä päätin nyt olla hirveesti kirjottamatta tästä teille, koska mulla on nii paljon kuvia.

He was sleeping well. / Jonah
Eli siis lyhyesti:

Matkan päämääränä oli siis Trelew! Tän niin mahtavan viikonlopun aikana tapasin kaikki mun vaihtarikaverit ensimmäistä kertaa (mun piiristä, eli patagonian alueelta). Päivät chillattiin yhessä, pelattiin kaikennäköstä korttipeleistä jalkapalloon, tutustuttiin toisiimme paremmin ja puhuttiin kaikenlaisista asioista mitkä askarrutti ja jaettiin omia kokemuksia ja fiiliksiä vaihto-oppilaana täällä. 



me pohjolalaiset


vanhassa rautatie-tunnelissa







Oikeesti en käsitä kuinka voi löytää
jonkun näin ihanan ihmisen yhessä illassa <3 / Rosa
mmmm suklaata, hedelmiä ja karkkia! #vaihtarikilot
  


Yöt nukuttiin armeijan tiloissa ja voin kertoo ettei ollu mikään paraspaikka koska ne patjat oli vajaa 5 cm paksut, mutta no eipä niissä kauaa kerenny öisin nukkua ku illat meni jutellassa.
Lisäks käytiin merellä ja dinosaurus-museossa, joka oli ihan sairaan hieno! (Pakko myöntää etten tienny et täält on löydetty ekat dinosaurukset ja se kaikkein isoin xd) 








Oikeesti tykkään tosta hatusta, mutta jätin kauppaan. #heinähattu 

Yritin olla ku superman, melkein onnistuin :D







Ylpeä kotimaastaan #tuultapurheisiin #voittajafiilis
Hyvä ku saatiin toi lippu pysyy paikalla :D
mun saksalaistytsystä tuli suomalainen ;)

 

Mä haluun tämmösen!

Bre (Kanada) ja Rosa (USA) <3

Ja mun vaihtotakkiki näyttää nykyää kivalta, ja tosiaan painaa varmaa 5kiloo enemmän, haha😂. (mulla ei satu nyt oleen kuvaa siitä mutta lupaan laittaa myöhemmin)






Suomi, Sveitsi, 2xSaksa
 

On tää elämä hullua vaihtarina! Terkkui kaikille ! ❤️

PS. Kohta tulee 2 kuukautta täyteen ja kuulette vähän enemmän mun fiiliksistä täällä. Kirjottelen siitä mahdollisimman pian. Torstaina kuitenkin suuntaan taas uuteen reissuun ja tällä kertaa matkakohteena Bariloche!

~ Säde



Ei kommentteja: